mereka

Thursday, November 1, 2012

SAYA BENCI PERASAAN INI

Salamullahialaikum

Perasaan itu, datang lagi tanpa diundang. Saat aku melihat gambar gambar di muka buku, ia datang lagi. Aku benci! Tolong pergi jauh jauh. Sudah bukan takdir aku. Pergi!

Memang Allah aturkan aku di sini, di bumi MALAYSIA, bukan di sana.

FUHH AYAT JIWANG JIDDAN.
Ehm blog dah tumbuh sesawang. Em apakah tajuk? Nak cakap apa? Sebenarnya nak cakap saya cemburu melihat rakan rakan yg bertebaran di bumi asing menimba ilmu, sedangkan saya masih di cerok bumi tercinta tanah air.

Cemburu. Serius.
 Kesal? Marah pada takdir?
Sebentar (sedang berfikir)

Tidaklah sampai tahap itu, cuma perasaan itu datang sekali sekala.
Ya aku insan biasa, nama pun manusia. Penuh dengan cacat cela.
Oh cmna nak bagi this feeling go away (keluaq dah bahasa sebenaq)

Perlukah untuk masih berharap? Adakah pintu2 harapan masih terbuka?

4 comments:

  1. know what? same feeling here.
    teringin gak kot nk kluar,timba ilmu kat negara org.
    plus,dulu mak ade gak ckp teringin jgak anak dia g oversea.haha.
    rezeki belum lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. miera!! apa cr weyh? hurm that why, inshaAllah, hg ad pluang cntinue degree ke,master ke :)
      keep struggling. blog bila nk update wei :D

      Delete
  2. pi ikut kak nas..abes cfs, pi la oversea..

    ReplyDelete

apa kau rasa? oren?

a big thank you for ur comment, May Allah bless :)