mereka

Saturday, December 17, 2011

perigi cari timba



Lama tak jenguk blog sendiri, apatah lagi blog kengkawan and my feveret blogger.
Masa takdak sejak2 kerja part time ni, cewahh. Hehehe.

Tiba-tiba aku teringin nak kecek pasai perigi cari timba, nape ek?
Maybe tiap2 hari aku selalu kena syarahan pasai bab2 kawen ngn Kak Ina, promoter sebelah kaunter aku.
Syok tu mmg syok, org kata kursus kawen free. Hahaha=='

Hmm aku tak taw la apa pendapat org lain, tapi aku as seorang remaja perempuan, bagi aku perigi cari timba ni boleh kalau kena syarat dan tak melangkau syariat.
Kalau dah jumpa yg terbaik utk kita, dan rasa dia pun free, on saja, kita buat cara HALAL IKUT ISLAM la.

Tapi dari sudut pandangan peribadi, I won't do that cause I feel humiliated, kot.
Biarlah timba yg mai kat aku, aku beri laluan saja. Hahaha.
But for now im focusing on my
FAMILY
STUDY
ISLAM

"Don't find love, let love find you, thats why they call falling in love."

sehingga aku on lagi, rindu belog-walking :)



No comments:

Post a Comment

apa kau rasa? oren?

a big thank you for ur comment, May Allah bless :)