mereka

Friday, March 4, 2011

malas siot. arghh


Allo..! Aku mls nak update blog. Disebabkan kesibukan keja *sibuk laa sgt ngn tgh amik lesen
Urmm isnin depan 7 MAC 2011 aku ada ujian kelayakan kereta. Doakan semoga lulus! Amin!!
Moto dalam 2 hari lagi boleh qti gak 

tapi...
tapi...
tapi..
TAPI aku TAK CONFIDENT!
hurmmm i hope soo >.<
  kamon Nabila! ngko boleh!! 
tgk tuu ok jaa tak tinggi aih :p
*abaikan sesi bg kaunseling 

Titi oh titi. Tula problem aku niii. Yang len tak dak hal aaa. Adeh sesapa ada tips nak kongsi???
Kezen aku Khaleedah ok tp problem dia brek kecemasan lak.
Adei aku takut laa nnt gagal serta merta! 
Ohh tidak. Tamaw2.
Yang bahagian tiga plak ok laa cuma tangan kadang2 tu takleh imbang. Ikut moto yg aku dapat.

Hurm kereta lak yg dalam litar aka bukit, parking ngn tiga penjuru aku okeh, no hal
terer lama dah *bongkak sungguh*
Aku doa masa test takdak laa mati enjin or langgaq apa2. Sebelum ni mati2 enjin ada la 2 3 kali awal2 tu tp langgaq2 nie aku tak penah lagi. heeee =D
Tapi aku nak kena suh Pak Su bagi tips utk polish kat bahagian jalan raya. Aku da masalah kadang2 bila nak handle stereng ngan bila nk mula jalan bila jalan jem. Kadang2 ok kadang2 ko *ada angin toi
Arghh Pak Harun jangan fedup dgn aku haa :)
Sesi ngan Cikgu Mail ok, suka dia sebut, "ok Nabila, lembut-lembut, cuba ulang apa sy kata tadi"
Awww org2 Pak Su mmg sungguh sopan kalah aku. haha. Over toi malam2 ni.
Hurmm esok last latihan kereta before qti. Motor esok aku nak repeat sesi 4 ka terus 5? Kalau 5 nnti 6 tu dah qti. Titi dok terhegeh2 bolee kaa ni??

Ya Allah 
Kembalikanlah ketenanganku.
Permudahkanlah segala urusan ku.
Amin2 Ya Rabbal 'a Lamin


muka aku jgn jadi ini macam yaa. *dala muka org idi bengih semacam jaa. adoii  xP

P/S : tidoq lagi baguih!! 
aku kecek utara hari ni sbb.. sbb saja ikut suka aku la ada masalah?? :P

6 comments:

  1. nab, i wish the best of luck to u..
    insyaAllah boleh pass 2-2. cuma relax saja ok. =)

    ReplyDelete
  2. teah thanks!
    takut gak laa.. ptg ni ada latihan last kereta before qti.. nk wat latihan moto skali..

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.akuh nk gelak lar nab.pngalaman nih once in a lifetime tau!hahahaha

    ReplyDelete
  4. hehe bie.. apa pasi mau gelak lak wei????
    :)

    ReplyDelete
  5. naek titi tgk dpn,, jgn tgk titi uh. hahahaha. jpj aq gyle serammm,, muke ketat kott. ;))

    ReplyDelete
  6. hehe tu laa skrg da ok laa. cma kne berhati2! sok qti motor! keta suda qti :)

    ReplyDelete

apa kau rasa? oren?

a big thank you for ur comment, May Allah bless :)